luni, 7 februarie 2011

Proiectul 2012 pentru 2012

Sunt liberal pentru că am convingerea că cea mai înaltă valoare este libertatea – libertatea individului de a-şi lua soarta în propriile mâini, libertatea individului de a gândi cu propriul intelect şi de a acţiona în consecinţă, libertatea de a alege singur pe ce cale doreşte să meargă. Sunt liberal pentru că am convingerea că cea mai nobilă formă de egalitate este nu egalitarismul de aprozar al stângii, ci egalitatea de şanse, cea care lasă liber spiritul şi stimulează în egală măsură creativitatea şi responsabilitatea individului. Sunt, în fine, liberal pentru că îmi provoacă repulsie autoritarismul şi laşii care şi-l doresc numai pentru că aşa ceva i-ar scuti de efortul de a-şi asuma responsabilitatea pentru propriul destin.

Am devenit membru al Partidului Naţional Liberal în timpul campaniei pentru Alegerile Prezidenţiale din 2009, după ce am avut privilegiul să cunosc numeroşi oameni de mare anvergură morală şi intelectuală – cum ar fi cei din jurul Fundaţiei Horia Rusu (una din puţinele prezenţe autentic liberale din peisajul ONG-urilor româneşti), dar şi cei din numeroasele filiale TNL cu care m-am întâlnit pe parcursul campaniei.

Am găsit în aceştia nu numai dorinţa de a schimba România în bine, nu numai un entuziasm tineresc pentru politic, ci şi o îndârjire absolut remarcabilă de a persista pe o poziţie morală, chiar şi atunci când lupta se poartă împotriva a doi inamici teribili – pe de o parte o masivă maşinărie demagogică de manipulat şi fraudat voturi, pe de altă parte o descurajare plină de amărăciune din partea oamenilor de rând, dezamăgiţi prea des de cei ajunşi să îi reprezinte.

Am dorit să mă implic mai activ în proiectele Tineretului Naţional Liberal pentru că, sunt convins, dacă izbutim să îl doborâm pe  acest al doilea inamic, primul nu va mai putea rezista prea mult în viaţa publică românească.
Dacă avem aceleaşi valori, dacă vedem la fel viitorul şi dacă avem aceeaşi convingere că orice schimbare în bine trebuie să înceapă cu o mică investiţie de speranţă, atunci vă rog să îmi acordaţi susţinerea voastră în cadrul proiectului "2012 pentru 2012", vizitându-mi profilul


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu